Boys don´t cry

Jaaa-ni, låten har fastnat i huvet, t.o.m med lillesyrran går o sjunger den hela tiden! Haha.
Har inte skrivit här på ett par dar ju, shiit, icke bra icke bra!
Hmm, vad har ni missat från mitt galna liv? haha, ska försöka komma på..
* Har varit i skolan, haft prov bland annat.
* Varit med dom BÄSTA, vi gick på bio i Katrineholm. SCREAM 4!
Filmen va faktiskt inte så jätte läskig, bara att man hoppade till ett antal ggr under hela filmen. Haha.
Sen igår vad jag med Emelie, Ida o Anisa i Flen o kollade innebandycup. Sen när jag kom hem så la ja mig i soffan, somnade runt halv 7, o vaknade sen runt halv 11, då ja gick o borstade tänderna o gick o la mig o sov. Haha, somnade på en gång, sen vaknade jag idag vid halv 10.
Städa stod på schemat.. jag o lillebror fick städa i stort sätt hela huset, då mamma var o jobbade, o pappa fixade ute i garaget, o storesyster vaknade o de första hon gjorde va o kräkas.. fan om hon smittar mig säger jag bara..
Sen har ja o Fanny vart ute o hämtat påskris till mamsen, o satt på fjädrar på de.. hihi. Sen fick vi för oss att göra en fågelholk :s Sååå de gjorde vi också, sen efter maten gick vi en promenad :)

Nu blir de film med lillesyrran, "PUSS" och "Social Network". Sen sova!
Hoppas ni får en bra kväll!

Imorn blir det iaf att leka med finaste Emelie! :) Får se vad vi hittar på!

PUSS


haha, bjuder på en bild får när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback