Hej hopp galopp!

Sitter här sminkad o klar för att följa med min kära syster hem till henne i Eskilstuna! Det blir nog kul! :)
Stannar där tills imorn, då jag sen åker till min kära vän Melissa med min andra kära vän Emelie. Ni vet, dom där underbara vännerna jag skrivit om förut? (a)
Ska ta någonting att äta, sen ska vi bege oss ut till bussen, för att sedan sitta i Flen o glo en timme, tills tåget går! :)

På tisdag börjar skolan igen.. usch usch.. lovet har bara sprungit iväg!!
Men den här helgen har bjudit på mycket. En del av släkten har vart här.
Ätit maaasssor har vi gjort. Haha.. så kul igår! Min låtsasfarfar va lite på lyset! Haha, de va rätt kul!

Nejjni, nu ska ja göra någonting o äta. Blir alltid så att jag stressar ihjäl ialla fall!
Haha, skriver mer hos Helene, då hon också ska hjälpa mig att fixa annan header o så!
Ha en fin dag sålänge!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback