Ofta kofta!?

Halloj!

Hade bara 3 lektioner idag, like usual. Handel, matte & data.
På datan fick vi tillbaka provet vi gjort förra veckan.. o ja VILLE verkligen INTE gå fram till läraren o få reda på resultatet.. för de gick så sjukt jädra dåligt.. kändes som om ja inte fattade någonting alls.. kändes som de stod IG stämplat i pannbenet på mig.. men icke sa nicke! Jag fick G! :O 12 var gränsen, o ja fick 18. Hur fasen gick detta till?! Någon där uppe måste ha hjälpt mig eller ngt.. haha. Det gick ju asdåligt..?! Menmen, bara tacka o ta emot!

Som vanligt sätter ja mig här vid datan.. FASTÄN jag har annat o göra.. -.-
Har handelsprov på fredag, så ska gå o studera lite nu.
Men skriver nog mer här på fredag eller lördag skulle jag tro.

Ha en bra kväll! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback