Vårväder!!

Man kan inte annat än älska vädret idag! O som grädde på moset så slutade vi ju kl 12! Wihoo.
Gick upp stan o köpte 2 näspiercingar, sen vidare till Hasses trafikskola för att göra syntest.. men nobody there.. dom hade lunch, så får gå dit imorn istället! Tog iaf 12.50 bussen hem. Nice nice!

Funderar STORT på att ta en rask promenad innan det säkert börjar spöregna eller ngt.. de vill jag icke!
Sen ska jag sätta mig med handelsböckerna, har ju somsagt prov imorn..

Men efter skolan ska ja va med mina bästa brudar!! :D
Venne vad vi gör efter skolan, men på kvällen blir det iaf att kolla på bio, "Scream 4". Om de blir för läskigt får ja vell gå o sätta mig breve någon kille o hålla hand eller något. Haha.

Någon som sätt filmen? Bra/dålig?
På lördag blir det att kolla på innebandy cup med brudarna iaf! Kul kul!
Ska ta något o äta nu, känner mig lite småhungrig, sen får ja se om ja går ut eller inte, men lutar åt att ja drar ut en stund.

Hare bra sålänge.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback