Besök!

Min kära broder och hans tjej kom förbi o åt här! Så nu är pappa o Kenny (min broder) ute och jagar. Och mamma, Therese(kennys tjej) och Fanny sitter o kollar på "Allsång på skansen".

Sitter o lyssnar på "pocket full of sunshine" hela tiden. Haha e typ kär i den!
Lägger upp den om ni också har lust o lyssna sönder den! Haha, fast vi kanske inte har samma musiksmak dock! ;) Men jag diggar den. Nu kommer jag gå runt o sjunga hela tiden.. "I got a pocket, got a pocket full of sunshine.."

Blir nog film sen, IDAG IGEN! :o
Ääh, snart skola ju, då blir det inte lika mkt film ju.. :/ läxor läxor läxor.. nej USCH.. vill inte tänka på´t! :o

Kom på att jag inte vet hur man lägger upp videor o sånt :o Visste ju förut.. ajaa, kanske kommer upp senare! :)


För övrigt, vilket jag har vetat ett tag, men som jag inte fått säga ^^ Så ska jag bli faster!! :D
Min älskade bror ska bli pappa! <3
Jag vet att dom kommer bli hur fina föräldrar som helst!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback