Changes planes..

Blev inge badhus idag, får ta det en annan dag? :)

Va ute på en promenad med mamma förut, hittade lite svamp längs vägen också, mamma tycker jag har svampögon! (a) Haha, låter ju inte som någonting bra egentligen, men för mig är de rätt bra ;)

Kollade på en film som hette "4 veckor i juni" förut, eller såg bara sista timmen utav den typ, hehe. Den gick på tv.en.

Vet inte alls vad som händer sen. Får se helt enkelt.

Imorn fyller min älskling år! :D (Emelie) 18 Bast!! :D Nu blir du stor flicka!
Har ingen aning om jag ska till henne o fira henne, hon har nämligen inte bjudit mig eller någonting alls, så :p

Nu ska jag gå o hjälpa mamsing med maten!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi ska åka och bada :)

Du är välkommen det vet du! :D <3

2011-08-18 @ 22:08:17
Postat av: Daisy

ihih! Awww! :D<3

2011-08-19 @ 21:26:17
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback