Första skoldagen!

Hejhej!:)

Joomen första dagen efter sommarlovet va vell helt okej.. Bara att jag o Emelie fick våra skåp på ett mysko ställe, jag som trodde de skulle vara på ett bättre ställe när våran lärare sa att det fanns fyra skåp på ett ställe o resten på ett annat, trodde vi skulle få perfa stället! Istället fick vi utanför matsalen vid toaletterna.. -.- haha, ääh, nära till toan iaf! ;)

Om ett tag kommer Emelie hit, så ska vi ut till gymmet o träna!! Hejja Hejja! Digga musik till också! ;)

Gaaah! Jag vill ha min lön så jag kan shoppa klädeeeer o köpa skoooor o fixa håreeet! :D Har börjat vissna lite på min utväxt nu.. :( Men till helgen borde dom ju komma tycker ja! :) Hoppas!

Nehe jaha, äta lite mellis nudå? Sen glo tv tills Emelie kommer! :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback