Friluftsdag!

Idag hade vi somsagt friluftsdag, orkar inte ta allting i detalj..
Vi kokade makaroner i stormkök, paddlade kanot, orienterade, o så fick man bada, fiska och klättra uppför ett berg också. Jag o emelie orienterade o paddlade, plus att alla va tvugna o koka makaroner.
Somnade på bussen till norrköping, på bussen hem från norrköping och på bussen hem från flen. Om inte Emelie hade åkt med bussen hade ja vell säkert åkt ända till nyköping.. Tack Emelie! ;)<3

När jag kom hem så blev de o äta middag på dirren, för dom andra skulle åka o hjälpa cindy att bära möbler o sånt, eftersom hon flyttar nu. ETT STEG NÄRMARE TILL ATT JA FÅR FLYTTA UT TILL STUGAN! :D
Jag orkade inte följa med, så jag stannade hemme. Duschade efter maten, fixade inför imorn, o sen vek jag lite tvätt! :)

Orkar faktiskt inte skriva nå mer nu :o

Sååå, ni får ha de så bra sålänge! :)

Puss



Juste! Måste bara säga.. jag har fått min lön nu!! SOM jag väntat! :D Wohoo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback