Grönan!

Kunde ju inte skriva igår, då hela familjen + en liten snutt av släkten var på grönan. Familjehemmens dag! :)
Det var riktigt roligt! Bara att dom hade stängt av min favorit karusell.. jetline! :(
Men provade på den nya, "twister", den var ruulig!
Jag tror jag har kommit ifrån min såkallade "rädda" zoon. Haha nejmen, jag funderade inte ens på hur twister gick, eller hur högt upp den var eller ngt sånt.. jag bara ställde mig i kön o väntade?! Haha, låter knas.. men.
Kom vell hem runt 10 igår kväll.
Var helt slut imorse..

Slutade tidigt idag, som tur va! Hade inte dom 2 sista lektionerna, så de va skönt! Kom hem efter kl 1!
Har bara tagit det lugnt efter det. Idag ska jag verkligen försöka lägga mig i tid! :)

Hoppar vell in i duschen om en stund, sen göra en kopp te, o sen plugga litegranna! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback