Inte så som jag vill ha de.

Min syster hjälpte mig med designen på bloggen, men det är fortfarande inte så som jag vill ha de.. :/ Det är så himla så svårt o beskriva bilder till ord.. Vet ju precis hur jag vill ha de i min lilla tankeställare i hjärnan!

Aja, om en timme eller något så blir det att steka pannkaka till sebbe, fanny o mig. Mamma jobbar och pappa är hos min bror o hjälper han o måla någonting!

Ska försöka få med Fanny på en promenad sen, kanske plocka svamp eller ngt (A) Det va rätt skönt o bara gå där i skogen! :P

Skriver nog ett inlägg lite senare! :)

Puss


Hittade en gammal bild. Eller gammal o gammal.. tror det är från i våras.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kanske kan hjälpa till och fixa din header? Om du vill alltså. :)

2011-08-12 @ 15:20:53
URL: http://pastmodernfuture.devote.se
Postat av: Daisy

Jaa de vore jätte snällt! :))

2011-08-12 @ 20:24:40
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback