nothing to do..

Har tråkigt tråkigt tråkigt.. vaknade runt 10.40.. jag sover ju typ bort varenda dag!? Måste nog bli ändring på de.. eller det SKA.

Gick upp o gjorde frukost, satte mig vid tv.en o kollade på room service. Efter de gick jag o klädde på mig o sminkade mig. Sen har jag bara setat här..

Vill hitta på någonting.. men jag är trött på att de alltid oftast e jag som frågar om ngn vill hitta på ngt..


Har funderat på varför jag har blogg, egentligen? Jag vet inte vilka som läser, och vad ni i sånna fall vill läsa?
Men jag antar att det känns (såsom vissa andra) skönt att bara skriva av sig.. skönt att bara skriva av sig sina tankar istället för att ha dom plågandes i hjärnan.

Har också funderat på att göra om designen på bloggen, det håller ju trotsallt på att bli höst har jag märkt, och min färg är nog lite för sommrig. Jag vet nästan exakt hur jag vill ha min design och min header, men det är så svårt o förklara i ord.. :/
Får hoppas att det är någon som vill hjälpa mig. Någon som är bra och som vill hjälpa mig? :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback