shilling pilling

Sitter just nu o chillar litegranna! Satt o väntade på min syster som skulle komma hem med en film hon, jag o mamma skulle kolla på.. o nu när vi typ väntat i 1,5 h så säger hon att hon inte kommer hem ikväll, utan kommer hem imorn istället.. KUL!

Menmen.. Min dag har sätt ut såhär!

*Vaknade utav att telefonen ringde, mjaa de kanske ringde runt sådär 2345678 signaler innan den som ringde bestämde sig för att lägga på när jag VÄL bestämde mig för att gå upp ur min varma säng o svara. Sen när jag hade gått o lagt mig i sängen igen så bestämde sig personen för att ringa igen..

*När jag sen inte kunde somna om så gick jag upp ur sängen, tog med mig en filt o la mig i fotöljen o glodde på tv. Sjunde himlen visades på femman. MIN FAVORIT! hihi.
När de väl va paus så skyndade jag mig som attan o gjorde iordning lite frukost och tog med till tv.n.

* Jag låg o degade i soffan ett par timmar. Sen frågade min fader om vi skulle ut o övningsköra. Så jag tog på mig träningskläder.. jaa vänta lite, de kommer ;) Sen begav jag o pappa oss ut på vägarna. Fick köra på "stora" vägen idag, aldrig gjort förut! Haha, men det gick bra! Efter vi hade kört i kanske 1 timme så körde jag hem till Emelie, parkerade lite sådär snyggt snett över parkeringsrutan, men vafan, bra för att va första gången! ;)

* Jag och Emelie tog en promenad, sen begav jag mig hem till mig.

* Jag bestämde mig för att jag ville laga maten idag, och det skulle bli spagetti och köttfärssås. O de blev faktiskt riktigt gott! Inte för att skryta men.. ;)

*Efter maten har jag vell inte gjort så mkt, kollat på tv, duschat, setat vid datan tyyp :)

Nu blir det vell att göra en kopp te och kanske poppa lite popcorn, blev riktigt sugen på popcorn! :O Aa får nog bli så :p

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback