Skönt!

Va ut med Emelie i skogen förut o plocka lite svamp, haha lite hittade vi iaf! Sen när vi inte hade ngn lust att plocka mer så cyklade vi en sväng, och sen när vi skiljdes åt så cyklade jag skapligt fort hem! Kände av de i benen. Men det är ju bara bra så :) Tog en dusch nyss. Efter maten ska jag bara ta det lugnt. Bädda ner mig i sängen och kolla på någon bra film! :) Är sjukt trött i hela kroppen o de känns som om jag skulle kunna somna nu!

Bara 1 vecka kvar utav sommarlovet.. det e för sorgligt! Men bara 2 år kvar i skolan nu! Men jag får ångest bara jag tänker på att jag ska läsa matte B och engelska B, så jag försöker skjuta bort dom tankarna lite (a)

Ae.. kommer inte på ngt mer att skriva nu! Ska lägga mig o soffan o glo på tv tills det e mat.

Pysssss


Åh.. vill va smal igen, o där va typ bara 4 månader sen.. -.- I HAVE TO komma iform igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback