Söndag!

Shit.. sista dagen på sommarlovet, men de slutade bra iaf!
Ska vell försöka gå o lägga mig rätt skapligt idag, inte senare en kl 9.. kommer va helt död imorn!
Och jag HATAR att länstrafiken inte kan fixa en buss som e i skolan runt 8.15, istället för 7.30 då man får sitta o vänta 1 hel timme tills lektionera börjar -.- IRRITERANDE!!

Har hjälpt till att klippa alla gräsmattor också, tog vell ca 1,5 timme.
Blir vell att ta en dusch sen, förmodligen innan maten. Sen bara ta det lugnt, känner att jag behöver det! Upp med tuppen hela veckan ju! :( usch usch..

Min helg blir i alla fall fullspäckad!
Fredag- Åka upp till Sthlm o fira min kusin.
Lördag- Hjälpa Cindy o flytta, passa på att shoppa nu när jag äntligen får min lön! :D
Söndag- Grönalund!! :D

Melissa den jäveln ska hoppa av skolan, så jag o Emelie får helt enkelt klara oss utan henne, tönt Melissa! ;)
Kommer få gå helt alone på Onsdag, då Emelie ska va i Katrineholm o ta bort sin tandställning.. taskigt o lämna mig sådär :/

Jaani, kommer inte på så mycket mer att skriva!
Njut nu ni som har sista sommarlovsdagen!!

Puss


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback