Clas Ohlson!

classe, (clas ohlson) min praktikplats, men också mitt "extrajobb". Det lönar sig med praktik,. Det är verkligen hur kul som helst där! ohejohå! STORMTRIVS!! Jobbade idag btw, efter de så mötte jag upp mamma, sen åkte vi o handlade lite, sen käkade vi på max, och sen åkte vi hem. :)
Ska nog fasen gå o sova snart, är riktigt trött..

Imorn blir det att baka pepparkakor och sen gå o kolla på min lillesyster lucia här i bettna. Det blir kul!
Sen är de praktik på måndag igen, sista veckan :( Vill inte att de ska ta slut..
Orkar inte gå till skolan igen, visst, de e ju bara typ 4 dar o sen är de jullov. Men iaf..

Anyway, ska vell hitta på någe nu.. typ lägga mig i soffan lr ngt ;))

Puss o kram!





bjuder på lite flumbilder på mig o min fina vän! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback