Alltid lika jobbigt..

Försov mig imorse.. pappa väckte mig 8.30 o Elvira o dom skulle komma o hämta mig 9.30... streeeessssigt!
Men jag hann i alla fall, snabb som ja e.. (Y)

Begravning stod ju somsagt på schemat idag.. o även om inte min kompis morfar stod mig så nära, (har bara träffat han en gång..) så började jag ändå gråta.. jag klarar verkligen inte av att se andra människor gråta, det är så himla sorgligt.. speciellt och se killar/män visa sina känslor.. lite speciellt sådär.

Om en stund så kommer min bror och hans tjej hit på middag.
Efter det ska jag försöka få tag på min kära vän Anisa, hon är helt spårlöst borta på facebook :O haha hittar henne inte nåååågonstans.. bytt namn eller ngt kanske ^^ haha.

Nejjni, nu kommer dom fina människorna! :)

Kanske skriver mera sen!

Ha de meeega bra!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback