Finally lov!

Gud så skönt med lov!
Hade världens onödigaste dag i skolan idag.. först matte, sen skulle vi haft handel i typ 2 timmar, men läraren va tydligen i Gnesta, så vi fick en uppgift vi skulle göra som en annan lärare förklarade för oss.. hon förklarade ju som en jävla apa.. aja.. hennes fel om de blev fel! ;) Hon fattade ju inte uppgiften själv ens.. :S weeeeirdoo!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kanske kolla på Let´s dance, men de är ju så tråkigt..?! Annars blir de vell film på rummet! :)

Imorgon vet jag inte alls vad som händer! Sova ut i alla fall! :) Det behövs känner jag! :)
Apropå ingenting.. :S jag har fått as ont i käkarna!? Vad kan de vara? Gör ont fastän jag inte tuggar eller ngt..

Snart blir det middag :) Bror o hans tjej kommer hit o äter också! :)

Kanske skriver mera ikväll, annars blir de nog imorn! :)

Have a grrrreeeeaaat night! :)

KRAM






Hittade massvis med gamla bilder på mig. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback