Fredag= HELG!!

Såå skönt med helg!!
Kunde ju inte skriva igår, eftersom jag var med min lillesyster i Uppsala på "vi i femman" hela dagen. Och tråkigt nog så gick dom inte vidare.. :/ Men det var jätte svåra frågor! Inte ens jag fattade dom.. :s
Har setat och gjort lite handel nu, bokföring och massa.. gud så tråkigt och krångligt det är!!
Ska kolla på en film sen, som jag fått i uppgift i svenskan att kolla på, eftersom jag var ledig igår. Och sen göra en analys på.
Imorn blir det att åka till Melissa med emelie och anisa! Det ska bli ruuuuligt! :D
O på söndag blir det plugg.. USCH! HATAR VERKLIGEN ATT PLUGGAAAA!!!! :(
Har svenska prov på måndag. usch usch! Men men, bara att bita ihop!

Kan tyvär inte skriva mera idag! Kanske slänger in ett inlägg imorgon! :)
Men ni får ha en gryym kväll!

KRAM


min hund och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback