Hello my deeeear!

Idag va en bra dag! :D
Första lektionen hade vi handel, då vi skulle fortsätta med våra hemsidor med en egen vald produkt. Vart i stort sätt klar, så ska redovisa nästa vecka :O men de går nog bra! :)
Sen hade vi en till handelslektion, då vi skulle redovisa en uppgift vi fick i fredags. o vi hade bara igår o idag o jobba med den :o weeeeirdo lärare.. men iaf. Sen hade vi lunch, sen idrott, då vi skulle åka skidor!
Ååååh gud vad kul de var! :D ramlade kanske 4 gånger (A)
Vi åkte längdskidor, först ramlade emelie, då skulle melissa kolla hur det gick med henne, o jag märkte inte de, så jag åkte in i henne o ramla baklänges, så där låg jag med skidor i rumpestumpen! hahah har inte skrattat sådär mycket på länge! Fick kramp i magen! haha!
Sen sista lektionen hade vi handel, då han gick igenom bokföring! Va vell inte sådär kul direkt.. menmen!
Sen hem med bussen.
När jag kom hem åt vi på en gång, sen åkte pappa och lillebror o tränade. Och jag satte på radion och lyssnat på "vi i femman", för min lillesyster och hennes klass är med där. Hon och en kille va dom som svarade på frågorna. OCH DOM GICK VIDARE! ååh är så stolt och glad för deras skull!!! :)

Sen har jag hunnit med att göra matte också. (som pappa sa att jag kunde göra, eftersom jag va såå smart o säga att jag inte hade ngt att göra.. ) haha, menmen!
Snart blir det duschen i thiiink, sen försöka gå och lägga mig i tid.
Slutar kl 1 imorn, så skönt! Men måste vänta på bussen till kl halv 3 iaf.. :/

Inte så rolig information jag skrivit kanske.. meeen, det är ju om skolan, kan de bli mkt tråkigare? :P don´t think soooo ;)

Skriver nog lite roligare imorn!
Ni får ha de jätte bra sålänge!


min lilla ängel <3

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback