Home sweet home

Är hemma nu, efter att ha vart med Elvira o en del av hennes släkt hos hennes mormor och en del tid tillbringad i kyrkan där vi övade på låten vi ska sjunga imorgon. Det blir nog fint..

När jag kom hem så vare bara att sätta sig vid matbordet där dom andra redan satt o åt. Klyftpotatis, snitzel och bearnesås, (eller hur de nu stavas.) Mööööms!

Ikväll blir det att ta fram kläder tills imorgon, duscha o bara ta de lugnt, försöka gå o lägga mig rätt skapligt.

Imorn är det ju somsagt begravning.. kl 11. Men Elvira och hennes familj kommer och hämtar mig 9.30.

Efter begravningen blir det att åka hem o ta det lugnt. Kanske ska följa med Emelie till badhuset i katrineholm, men inte bestämt än.
På Fredag blir att åka o va med mina bruuudar! Saknar dom förjädra mycket!

Skriver mera här tomoorrroow! :)

Ha en bra kväll allesammans!

KRAM



Bild från igår när jag tände lite ljus i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback