Nu så!

Min fina fina syster har hjälpt mig med headern nu, sen får jag vell försöka småpula med resten av det som ska ändras.

Det blev inge melodifestivalen, kanske sätter mig i soffan o kollar en stund sen iaf. Får se.
 
Sitter o lyssnar på musik o tänker. Tänker på allting som hänt mig sen jag bara börja gymnasiet.
Fått 2 grymt underbara vänner, som jag verkligen kan va mig själv med, o som tycker om mig för den jag är.
Man behöver inte låtsas vara någon som man inte är, låtsas tycka någonting om nånting för att passa in, som man faktiskt kan känna med vissa vänner.
Trodde inte gymnasiet skulle kännas såhär kul, men med vänner så går det som på räls.
Om ni nu läser det här så ska ni veta att ni är underbara! <3

Ibland kan det vara rätt jobbigt o sitta o tänka på allting som varit, minnen tar upp så mycket plats i både hjärnan och hjärtat.. Både bra minnen och dåliga. Man saknar dom minnen som man helst vill försöka glömma, men man kan inte göra någonting åt det.

Det är jobbigt när man försöker glömma tiden man hade med en person, när man vet att man gjorde det rätta valet. Man vill glömma allt och bara gå vidare. Men det är inte så lätt, tex när man tänker tillbaka på alla minnen man hade med den personen. Minnen går lixom inte att sudda ut, likaså alla upplevelser.

Men nu ska jag försöka vara positiv! Har ju nya minnen att se framemot! :)
Skriver mer imorgon! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback