Nyduschad och sovtröjan på!

Hoppade ut ur duschen för en stund sen.
Lånade en bok på biblioteket för några dar sen, besatt heter den :)
Så den ska jag börja läsa idag.

<---- denna

Imorn vet jag inte vad som händer, har iaf bestämt mig för att jag ska ut till gymmet och träna! 
Sen på måndag äre skola igen.. kuul! På sista lektionen ska vi till brandstation o öva på o släcka en brand.. känner verkligen inte för att gå dit. Men de kan ju vara bra o kunna de iaf! 

Nejjni, nu ska gå o måla naglarna, sen lägga mig i sängen o läsa! 
Ha det så bra! :)

KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Din blogg vart jättefin! :)

2011-02-05 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

Åhh tack hanna! :))

2011-02-05 @ 23:26:25
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback