Seeeg söndag..

Varför ska söndagar alltid vara så tråkiga.. o att man alltid har ångest för att det är skola imorn, och en heel vecka till tills det blir helg? :(
Anyway.. var ute på en prommis med elin förut :) gud så kallt det var?! solen sken o jag trodde man skulle kunna känna vårkänslor :o haha, men icke sa nicke!
Vi tog med oss våra hundar också! Och pratade om allt mellan himmel och jord, eller aah nästan. Skolan, killar och att vi ses alldeles för sällan! Men det ska de bli ändring på.
När jag kom tillbaka så gjorde jag iordning lite lunch o lite te, la mig i soffan o glodde på ngn vampyr film med småsyskonen, tråkig och askonstig film säger jag bara! O maaaasssa blod :p ahahha!

Kom på förut att "solsidan" kommer idag! :D wihoo! Så jäkla rolig serie! Fast måste erkänna att första säsongen va mkt bättre! Men de KAN ju va för att den här säsongen inte kommit igång riktigt än :p
Men iaf, innan det börjar måste jag fixa iording tills imorn, duscha o så skulle jag ju träna?! Det hade jag helt glömt bort! Men får vell nöja mig med att jag gått en promenad,  för jag orkar verkligen inte träna idag! Känner mig så himla trött! Ska nog gå o lägga mig efter solsidan o läsa! Men kommer ändå ha lika svårt för att komma upp imorgon bitti.. haha. Like always!

Här kommer lite bilder från promenaden! :)

 


 

 

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback