1 dag kvar!!

Hejsan svejsan! De va några dar sen sist.. hehe, skulle ju ha matteprov och jag blev godkänd!! :D Tjoho vad glad jag blev!
Var ju också på Veronicas student som var trevligt! Sen sebbes konfirmation på Lördagen, lekte med min lilla kusin som bara är 10 månader, Thed heter han. Riktigt söt!

Imorn är det skolavslutning, men har vanliga lektioner fram till lunch, tycker vi borde kunna få sovmorgon fram tills dess ju.. men icke sa nicke..

Ska baka 2 kladdkakor när jag kommer hem som jag ska ha med mig imorgon, vi i klassen ska ha fika, så alla skulle ha med sig någon var, så jag sa att jag kunde ta med mig kladdkaka.

Juste! Vi har skaffat pool också! :D En rund som rymmer typ 12 liter, så där blir de bada i i sommar!

Men nu ska ja bege mig till bussen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Therese

12 liter är 12 mjölkpaket. Är det en fotpoool =) haha lycka till på jobbet! Krama

2011-06-14 @ 15:24:12
Postat av: Daisy

HAHAH! Jag menade såklart 12000 liter ! ;)

2011-06-14 @ 19:03:29
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback