1:a dagen på sommarlovet

Den började med att vakna runt 11, gick upp o gjorde frukost o satte mig framför tven inlindad i en filt. Och där har jag setat i stort sätt hela dagen. Hehe, har inte haft någonting att göra alls..
Jag och Emelie skulle egentligen åkt till Melissa idag men hennes pappa skulle tydligen komma på besök så vi får ta det någon annan dag istället!

Frågade Emelie förut om hon ville följa med o bada senare, men det ville hon inte.. så det blir vell att sitta här hemma här o häcka..

Får se till att hitta på någonting imorgon istället!

Har tänkt på en sak.. jag tror inte att känslor kan försvinna helt, nånstans inne i hjärtat, även om det kanske är långt in, så finns det nog lite känslor kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback