Dagen efter midsommar ----> LÖRDAG

Dagen igår var riktigt rolig! Haha tänk vad kul man kan ha med släkten egentligen!
Vi åt massa mat, fikade med jordgubbar, glass o grädde!
Vi körde femkamp när vissa vuxna hade fått lite i sig. Haha SÅ jädra roligt! Vi körde bland annat den där "norsk fylla", då man ska kolla ner i backen o snurra runt en pinne o sen springa rakt fram o sen tillbaka. Haha det var två som ramla rakt ner i backen (2 av dom som hade druckit) Haha fyfaan vad vi garva!
Sen så gjorde jag, Micaela och Erika en varsin midsommarkrans, första gången för mig(!) Såå den blev ju som den blev, hahah o när man inte har något sånt där snöre så tar man vad man haver! Som i detta fall var presentsnöre, men de gick ju lika bra det! ;)

Kom hem runt 1-2 ngn gång på natten. Gick o la mig på en gång.
Snart blir det att äta frukost, sen hoppa in i duschen och sen bege sig mot Melissa! Kommer hem imorgon igen! :)
Såå det blir nog inge mer skriva här förens imorn skulle jag tro.

Ni får ha de så bra så länge! :)





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback