Finally!

Äntligen har jag en fin design, men som är gjord av min syster ----> www.helenelingvall.blogg.se
Idag var jag på jobbet som vanligt, sen när jag kom hem så stoppa ja i mig mat sen åkte jag o mina 2 systrar till Nyköping. Hade beställt tid hos frisören. Va på tiden att jag gick dit! Haha.. Sen efter de så mötte vi upp mamma o pappa för att åka o kolla på en lägenhet som Cindy va intresserad av. O hon fick reda på redan idag att hon fick den. Så i augusti/september flyttar jag ut till hennes gamla rum!! :D

Nejjni, nu ska jag gå o lägga mig! Orkade knappt gå upp imorse! Gick o la mig halv 1 igår.. orsaken var "JOHAN FALK" såå bra! :D

Tack återigen Helene! :)

Puss




Nyduschad på bilden, satt i tältet o chillade med systrarna Carlsson

Kommentarer
Postat av: helene

Vad bra att du tyckte om designen :)! puss

2011-06-22 @ 18:50:18
URL: http://helenleingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback