RIHANNA

Älskar hennes nya låt! California King Bed<3
Åt somsagt Tacos förut, o som vanligt äter man för mycket, så man får ont i magen. Haha.
Har setat och laddat ner massa låtar till mobilen ett tag nu. Så lär ju inte få tråkigt imorn i bilen påväg upp till Stockholm! :) Har laddat ner kanske 13 låtar, kommer inte på nå mer bra låtar. Så ni kan ju gärna ge förslag på låtar! Så skulle jag bli glad :)

Ska kolla om det går att ladda upp bilderna nu!
Sen ska jag gå o vara lite social med min lilla familj.

 


 

 

Påvägen hem från jobbet fick jag ett litet ryck när jag såg smultron längs vägen. Så jag gick in på ett ställe där jag vet att det brukar finnas massvis med smultron, o där (som sagt) fanns det maaassssvis med smultron! Så jag tog ett strå o plockade o tog hem till min lillesyster :) Snäll som jag är lixom ;)

O sen när jag kom hem så låg det en hårinpackning på mitt nattduksbord, måste börja använda de nu, så mitt hår blir fint :) Tack mammiiii!
O seeen som ni ser på sista bilden så har jag börjat övningsköra! :) 1 gång än så länge, men mer ska det bli! Men tror det inte blir förens på Söndag i sånna fall! :)

Nejjni, nu ska jag kila!
Sov så gott! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback