Solen steeeker!

Gud vad skönt väder det är ute!
Började dagen med att jobba, 9-14.30.
Sen cyklade jag hem, tog på mig bikinin o gick ut o la mig o solade, men kunde inte ligga där så länge innan jag hoppade i poolen. Fanny tog massa kort när jag badade, som jag tänkte lägga upp :) Efter jag badat gick jag o solade igen, o wips så råkade jag somna, har fått lite färg på axlarna, men ikväll lär det vell svida.. ajajaj..
Snart kommer mamma hem, och då ska vi laga mat och sen senare när solen gömt sig lite så tänkte jag ta en cykeltur.

Nu ska jag ut i landet o plocka lite rabarber!

Hejsvej! :)


(de e ngt fel... så funkar inte att lägga upp bilderna, får försöka senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback