SOMMARJOBB

Första dagen på sommarjobbet är avklarad! Lite trött i huvet är man allt, men sånt man får ta!
Det fanns så himla söta ungar där på dagiset, blev ju lite smått kär i flera styckna.
Fanns några stycken som knappt lät mig gå hem idag för att dom ville att jag skulle vara kvar, så det blir roligt o komma dit imorgon! :) Går mellan 8 - 15.30 imorn! Då ska vi gå ut i skogen en sväng. Det blir nog trevligt! :)

Ska vell äta om ett tag, sen blir det att hoppa in i duschen och sen bara ta det lugnt. Antingen kolla på någon film i mitt rum, eller mysa ner mig i soffan o kolla på tv!

Ska försöka skriva mera här! Blir ju inte så ofta längre.. fy fy på mig!


jag o lillesyster förra sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback