Friday night!

Jaaani! Som ja sa sist.. att ja o Emelie skulle få träningsvärk..de ljög jag inte ett dugg om.. hahah vi hade GRYMT ont i 2 dar.. de är knappt det har gått bort än.. haha, herregud!
Idag så har jag o Emelie lekt efter skolan :) Jag färgade håret på henne och sen åkte vi hit o käka pappas hemmagjorda pizza<3 Sen har vi bara setat vid datan och glott på en film.

Imorn vet jag inte alls vad som händer faktiskt.. vi ska iaf sova ut. Faasen så skönt! Inte behöva gå upp kl 6!
Sen blir det nog bara att ta de lugnt! :)

Nee nu ska jag nog stänga av datan o ligga o prata med emelie sötnosen ett tag, om hon nu inte hinner somna.. haha.. hon o melissa somnar ju på typ 10 sek så.. :/

Skriver mer imörn! :)

KRAM


mina favorit tjejer och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback