Trött som en.. aah ja venne vad!

Är trött som en jävla lama idag, and I have no idea why!
Har sovit hos Melissa sen i Måndags, o gick o la oss runt 11 båda dagarna. Sååå finns ingen direkt anledning till att jag kan va såhär trött?! Skyller på att skolan tar kol på en.. men de gör den ju så!
Tog en liten powernap förut, i ca sådär 1 h & 30 min! Skönt som attan!!

Det e rätt så bra med sånt faktiskt! Man blir som en ny människa.. typ!
Anyway! Ska snart hoppa in i en vaarm dusch, sen ta en kopp the! Eller hur de nu stavas? Det var ett tag sen jag drack de, förut drack jag typ de var o varannan dag!

Juuste! Fick tillbaka matteprovet idag!! O ja fick G!? :D
Man kan ju välja om man vill göra "G" prov eller "VG&MVG" prov, o ja tog "G", så ja e helt jädra nöjd, eftersom jag hatar och suger på matte!
Har aldrig tyckt om de.. men de går ju bra om man bara kan de ordentligt.. Såå de gäller att ja ligger i nu! Ska läsa matte B till hösten sen så!

Imorn blir de att redovisa ngn grej på engelskan, sen ett litet prov i svenskan, om grammatik o skit! Men de går vell förhoppningsvis bra! :)

Imorn är det torsdag, SEN fredag! O då blir de att åka hem o ta de lugnt, myskväll med familjen :) Får se vad som hittas på på Lördag!:) Något kommer jag nog på!

Men ni får ha de så jätte bra! :)

PUSS


saknar mig syster så de bara skriker om de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback