17, och ingen skillnad! ;)

haha, längtar tills jag blir 18! Låt detta år gå fooort!
Drömde att de va massa som hade skrivit grattis till mig på facebook(vilket det har :o.) Sen kom mamma o dom in och sjöng för mig o väckte mig i min dröm, så jag typ röck till. Haha måste sätt sjukt ut! Blev fan asrädd!
Fick presenter. Bland annat en väska, nya leggins, presentkort, blommor och ta hål o tragus! Älskade tragus! :D
Har alltid trott att man måste ha med sig en förälder, men icke sa nicke! Fick pengar utav syster, så ska gå dit o pierca mig så snart som möjligt! :D

Ska äta paj snart, mmhhmm ost & skinkpaj, köttfärspaj! :D
Sen blir det vell fika på de.. sen kommer min vän Debbie hit! :)

Ska gå o hjälpa mamma o duka nu!
Tack alla ni som grattat mig på facebook! :)
Över 100 styckna som grattat! :o

Kanske skriver mer här sen! :)

Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback