Fredag!

Var i skolan idag!
Först hade vi matte, sen lunch och sen handel, där jag, Melissa och Emelie redovisade. Weeelllll de gick ju bättre än vad jag hade förväntat mig iaf!

Sen hem och hjälpa mamma o städa hela huset! Sen käkade vi tacos och sen begav vi oss in till Flen för att kolla på musikalen "I want it all"! Dom va sjukt jävla bra! (ursäkta att jag svär)
Alltid när jag kollar på en konsert eller musikal så saknar jag tiden då jag gick i musikklass.. Skulle lätt kunna börja sexan igen bara för att få göra musikaler och konserter igen! Well, I miss that!

Ska vell gå o sova snart, ska upp rätt skapligt imorn. Ska ju ha kalas, dom kommer vell runt 2 om jag inte minns fel!

Sååå, skriver nog mera imorn! :)

Gooodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback