Gó kväll!

Om ni undrar vrf det ändras här på min blogg så håller min kusin på och fixar ny design. Men blogg.se verkar knasa just nu! Så ni får resultatet när det är klart såklart! ;)

Dagen har vart underbar! Har fikat med familjen, setat på balkongen och pratat och haft trevligt.
Pappa har gjort sin underbara pizza! Mums!

Jag och min syster har vart ute och tagit lite kort, och dom bilderna kommer upp så snart som möjligt! :)

oooh.. imorn är det skola.. men veckorna brukar ju gå fort, så det går nog bra!
EN VECKA KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR! :D Hihi, 17 år bara :/ Men alltid något!
Rätt coolt egentligen att jag levt i 17 långa år, med tanke på att min pappa och mamma förlovade sig när dom var såhär gamla!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej hoppas du får en bra dag!

2011-05-10 @ 08:48:20
URL: http://micaelaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback