Min helg i bilder

Hej alla fina!

Gick upp runt 9.30 imorse för att sjunga för min syster! Sen åt vi frukost, efter det så gick jag och Helene ut och tvättade Cindys bil. Det fick typ va min present till henne, hehe, har inte hunnit köpa någonting till henne! (Plus att jag e pank, såå)

Idag blir det vella ännu mer fika! Kommer rulla fram imorn! Haha. Senare idag blir det att grilla, bland annat kött, majskolvar, MM ÄLSKAR MAJSKOLVAR!!
Det är rätt konstigt egentligen, för tyckte inte om majs över huvudtaget förut, men nu älskar jag det?! Fast inte om man bara äter det utan någonting till, om jag bara äter majs från burk så kan jag bara äta de till tacos. Och om jag äter majskolvar så måste jag ha krydda på! Hehe, men that´s how it is! :)

O Imorgon fyller lilla jag år! Som ni redan fått höra massor med gånger!
Jag tycker det var mycket roligare att fylla år när man var liten, nu (egentligen) så "bryr" man sig inte så mycket. Det är ju typ som vilken dag som helst?!

Men nu ska jag fylla bloggen med lite bilder tänkte jag! :)


fika


pappa och lillesyster



Milou & Caramba


Milou sötnos


Caramba :)


Lillesyster och mamma


Min "söta" låtsasfarfar! Haha


Mickis (kusin) fick en slak körv!


Sen så sköt vi luftgevär :)



När vi var och fiskade! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback