TRAGUS, ÄLSKADE TRAGUS!<3

Tog hål o tragus idag! SOM jag tjatat på mamma, men hon har alltid tyckt det vart för "farligt", man KAN bli döv osv osv.. Men det blev jag icke! ;)
Gick på stan idag också, med mina bruuudar! Köpte ett linne, foundation och ett nagellack. Mer hann jag icke kolla på!

Hade nationella i matte idag också. Det gick faktiskt bra. Eller det kändes bra iaf. Hoppas på bra resultat iaf. Nästa del är på Tisdag! Heja heja!

Inte långt kvar till sommarlovet nu! :D

För alla som vill veta! Det var ett bankrån i lilla sketna Flen idag. Såg att det flög en polishelikopter efter provet.. O sen när vi va uppe på "stan" så hade dom spärrat av utanför banken där. Dom hade tydligen tuttat på en bil också..
O de stod en cool polistjej utanför ICA med en "pistol" också, de va ingen liten, utan såg mer ut som ett gevär! haha, kommer inte på vad de heter, men.
Man kanske skulle bli polis?! Eller inte.. haha skulle inte funka med en polis som inte ens vågar gå själv i mörkret..

Nejjni, ska vell gå o duscha snart. Sen fixa inför imorn! ÅÅh, sovmorgon! <3

Puss


Bild från förrförra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback