Hej hopp, godmorgon!

Hejhej!
Sitter i skolan med Emelie bredvid mig.. hon spelar spel på facebook och vad gör jag? jaa ni, inte mycket alls! Har setat här sen kl 7.45 typ, skulle ha börjat kl 9.00 men nu är tydligen lektionen framflyttad.. så börjar inte förens kl 9.30.

O.R.K.A.R.  I.N.T.E.!

Går rätt så lång dag idag.. slutar kl 15.50 trorjag, hoppas tidigare! Efter skolan blir det vell hem o plugga, sitta vid datan, äta mat, duscha. sitta vid datan o sen sova typ! Haha, vilket liv egentligen?! Sova, äta, gå till skolan, äta, sova, äta, gå till skolan, äta osv osv.
Herregud..

Nee nu orkar jag inte skriva här mera!
Hoppas ni får en bra dag! Så ska jag göra mitt bästa med att försöka få en bra dag! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback