Sega sega jag..

Heej alla fina!

har inte skrivit här på cirkus 2 veckor?! Har haft fullt upp med praktiken, och när jag kommit hem så har jag vart så himlans trött! Tror nog inte man kan ha en bättre praktikplats än jag! Trivs som tusan! Gillar det man håller på med, och dom anställda där! Så snälla så! :)

Vad har hänt sen sist?! Haha hmm inte så mkt! :) Praktik, praktik & lite mera praktik! :) Förra fredagen var jag o kollade på bio med mina kära vänner Elvira, Bella och Johanna! "Breaking Dawn", mkt bra! :)

Åh, allt känns så himla bra nu! Ska bara blicka framåt, och tänka på allt bra som kommer o hända! :)
Visst, ibland kan man ha dåliga dagar och blicka tillbaka, men jag ska vara stark! Jag vet att jag klarar att gå vidare! :) Har ju typ gått vidare helt nu! Duktig.se känner jag mig! :))

Varför lägga ner tid på någon som e så känslokall? Nejjni, sånt vill man inte ha! Känslorna ska flöda och glöda! That´s it! :D

Imorn är det praktik igen! Det ska bli kul! :D Dagarna går så grymt fort där, säkert bara för att allt e så kul hela tiden! :))

Ska försöka skriva här oftare, ni får ha en bra kväll! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback