Höstlooov!

Idag är de första dagen på höstlovet! Känns riktigt skönt! Funderat på att dra ut till gymmet o träna sen! :)
Har en veckas lov nu, sen går jag i skolan 1 vecka, sen har jag praktik i 5 veckor och sen går jag i skolan 1 vecka, sen får vi jullov! Fan vad skönt! :D

Har skickat in hemprovet nu iaf.. Hade lika bra kunnat gjort de i fredags då de egentligen skulle skickats in, för jag har inte skrivit nå mer på de sen dess, de borde räcka till ett "G" iaf, rättskunskap är så grymt himla tråkigt.. så ja orkade inte bry mig om o göra nå mer..

Funderar på att kolla på ngn bra film sen också! :) Får se vad de blir för ngn!

Neee nu ska jag nog in o göra ngt o äta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback