Praktikplats

Dagen har vart jätte skön! Hade bara två lektioner, psykosocialt arbete och matte.
Hade ingen rättskunskap, eftersom vi fått hemprov. Sen så fick vi jobba hemma med engelskan, vilket passade riktigt bra, eftersom vi hade hål från kl 11.15 till 14.00.
Så jag, Emelie och Erica gick till Venezia o käkade pizza. Sen tog Erica bussen hem till sig och jag o Emelie tog bussen hit till Bettna. Hon följde med mig hem, gick en liten promenad med Milou, sen satte vi oss o pluggade. För EN gångs skull satt vi o plugga, utan att logga in på facebook! Gud välsigna oss! Eller ngt sånt..
Hon åkte hem vid ca 17.15.

Orkar inte plugga mer idag, blev nästan klar med engelskan, som inte ska vara klar förens om 10 dagar. Sen gjorde jag lite mera på rättskunskapsprovet. Så de känns skönt. Imorn blir det att plugga matte. K.I.L.L  M.E.!

Sitter o lyssnar på lite musik, o ja blir bara mer o mer sugen på att kunna spela gitarr..
Gick in på en sida igår o hittade lite ackord. Men de lät förjävligt, eftersom den är så pass ostämd.. o de blir ju inte bättre för att min lillesyster går o tar den o drar i strängarna?
Vet inte hur ja ska göra med dedär.. måste ju få den stämd.
Får funderar lite på dedär..

Angående rubriken. Vi i HP2 ska ju ut på praktik nu vecka 46-50. Det är ju ca 6 veckor kvar. Men jag har inte hittat någon praktikplats än.. Har tänkt på att gå runt i olika affärer o frågat, men har bara skjutit på de hela tiden.. o de börjar ju närma sig nu.. Har inte som helst aning vad jag vill hålla på med heller, vet bara att jag skulle vilja vara i Nyköping. Så förslag någon?!

Ska in o duscha snart, sen blir det nog att lägga mig skapligt. Har blivit jätte trött på mornarna på sista tiden.. Inte bra inte bra...

Ni får ha en mysig kväll! :)

Puss




Bjuder på lite "vackra" bilder på moi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback