Söndag!

Sorry sorry! Inte tänkt på att skriva här.. Vart fullt upp i min hjärna i guess..
Har kanske tröttnat lite också. vem vet!
Vill ni veta lite om min helg?

Fredag
Efter skolan så kom min storesyster o hämtade mig, vi åkte till coop i Nyköping o handlade, sen åkte vi hem till henne, vi gjorde iordning tacos, kollade på en film, sen kollade vi på idol o efter de så satt vi o lyssnade på gamla inspelningar på hennes mobil, vi hade spelat in när vi bland annat sjöng "high school musical" låtar.! Haha roligt! Efter det gick vi o lade oss.

Lördag
Vaknade runt halv 9. Cindy skulle iväg så hon åkte runt 10. Efter en stund kom Emelie, vi drog ner på stan, jag köpte bland annat en tröja. Jag frågade på två ställen efter praktikplats. Sen åkte vi med mamma, pappa o sebbe hem. Gick in i stugan o hämtade datorn, sen tog ja o emelie moppen till henne. Vi nördade lite data, sen gick hon, jag o verra in till Ida o glodde film all night long! Eller aah.. nästan! Verra gick in till dom ngn gång på natten, men ja, emelie o ida kollade vidare på en film. Alla 3 slocknde i soffan sen.

Söndag
Vi vaknade runt 9, låg o segade i soffan framför tven o moffade chips o coca cola tills klockan var runt 1-2. Sen hjälpte ja o emelie hennes mamma med att ösa ut vatten från deras pool, efter en stund åkte jag hem. Hoppade in i duschen, sen värmde jag lite tacos. Sen dess har jag typ inte gjort ett skit.. Har kollat på tv o setat vid datan typ.

Juste! Gjorde en kladdkaka också, så snart ska ja vell in o göra lite te o äta lite kladdis.
Sen hoppa i bingen! :)

I need help! Har svårt att bestämma mig..


Ska jag färga tillbaka till mitt mörka hår, ha så som jag har nu, eller färga ljusare?!
Den i till höger är så som jag har nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

som du har eller liite ljusare :)

2011-10-14 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback