What´s happening?!

Skriver aldrig här längre.. why? jaani, har varken något o skriva om eller lust till att göra det heller. Onödigt då ju?!

Inatt så sov i alla fall flisan här, är glad att hon och jag fått tillbaka kontakten igen! Vi bor ju bara ca 500m-1 km ifrån varandra! Vi låg o pratade, nördade facebook. Ni vet ju själva, man behöver inte göra så mycket för att ha kul när man har en fin vän med sig! :)

Snart ska jag nog gå in o baka någonting! Får se vad det blir!
Sen ikväll så ska jag nog gå över till flisan o kolla film med henne! Myspys!

Får försöka skriva mera här, men vet verkligen inte vad jag ska skriva :o Förslag? Jag tror inte ens de e så många som läser min blogg.. ja skriver mest här för o skriva av mina tankar i hjärnan, så de blir mindre saker o tänka på där uppe! That´s it typ!

Puss

Bjuder på lite egobilder iaf!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback