Home from school!

ÄNTLIGEN HELG! Gud vad skönt!!

Har gjort klart en uppgift i psykologin och skickat in, funderar på om jag orkar ta fram matteboken och jobba.. har ju trotsallt prov nästa fredag.. Låter rätt så mycket mer lockande att plugga på söndag, men då är ju risken rätt så stor att jag glömt bort allting vi gick igenom idag.. Får bli att räkna en liten stund idag iaf.

Det blir pizza till middag idag! Pappas underbart goda pizza! Och hans underbart goda pizzasallad!! <3
Sen ikväll blir det myskväll i min onepiece framför tvn.

Imorn kommer Emelie hit! (vilket jag redan har skrivit ett antal ggr, men ändå) Gud vad mysigt vi ska ha! :D Chilledilldag typ! ;)

Aja.. det är vell dags för mig o sätta mig med matteboken.. uschusch.. men man känner sig ju duktig efteråt!

Kanske skriver mer senare! :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback