Ont i magen..

Sitter i skolan, börjar inte förens kl 2.. Emelie sitter här bredvid mig o bloggar hon med. Måste ju se sjukt ut.. Haha! Sitter o garvar åt varandra!!

Så som jag skrev på rubriken.. har ont i magen, skönt att det är den sista lektionen för idag.
När jag kommer hem blir det vell att plugga matte, medans jag ändå kommer ihåg vad vi gick igenom.. Sen läsa lite psykologi o skriva lite sammanfattning om det. O R K A R   I N T E ! ! ! Döda mig någon?! (A) Tack tack.. Men lika bra att få de gjort, i guess..

Egentligen skulle det ju va skönt o gå en promenad idag också, men orkar jag de? Det får vi se sen! :)

Har inte så mycket mer att skriva nu, skriver nog mer när jag kommer hem!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback