Söndag 18/9

Min dag har verkligen inte vart bra..
Den började ju bra iaf, vaknade bredvid älskling.
Hade ont i huvudet redan igårkväll, men sen blev det värre när emelie hade åkt hem..
Tog en alvedon, men har ändå inte gått över.. och har mått illa till o från.
Hoppas jag inte blir sjuk bara, det har jag varken tid eller ork med.
Skulle ha pluggat matte idag också.. fan! Men jag har verkligen ingen lust med det..
Har till o med hunnit med att tagit en powernap förut. Låg o läste men kände tillslut att jag inte orkade ha ögonen öppna, så ja slumrade till en stund.

Min bror och hans flickvän är här också, åt nyss middag, mackaronipudding. Helt ok!
Ska vell gå o tvätta bort sminket snart, sen förbereda mig för idol. Sen gå och sova.
Ska fixa en kopp varm choklad eller te till idol också.

Blir nog inge mer inlägg idag. Har inte ork till det heller..
Hoppas alla ni mår bättre än mig iaf!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback