sorry sorry sorry.

Förlåt för dålig uppdatering! Har verkligen inte haft lust o ork att skriva.

Hela dagen igår gick åt till att flytta ut alla saker från mitt rum här i huset, ut till stugan!
Så nu bor jag där ute! Emelie sov där med mig inatt! Men idag får jag sova där själv :'/

Ikväll börjar IDOL! Som jag längtat!! Det bästa programmet fan! Woho!!

Om en stund blir det vell middag, sen plugga lite.. (usch), sen duschen o sen tagga idol!
Sen sussa lite!

Ni få ha de så bra sålänge! :)

Puss


rummet innan


rummet innan


rummet efter


rummet efter


rummet efter


Klaga inte på bildkvalitén.. de e ngt fel på min mobil, så bilderna blir jätte ljusa.. har försökt allt, men de är fortfarande lika ljust -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback