trött..

Har sovit grymt dåligt inatt.. Somnade jätteillamående.. de gick aldrig över. Jobbigt läge.
Vaknade vid ca 2 av att en killkompis till mig ringde.. idiooot! Tog ett tag o somna om..
Vaknade igen vid 5 av någon konstig anledning.. Tog ett tag att somna om igen..

Vaknade runt 8.50. Gick upp o åt pizza från igår! Mumma!
Nu väntar jag bara på att Emelie gummsan ska vakna, sen kommer vell hon hit någon gång o så ska vi ha våran mysdag! Längtar efter min lilla gullegris!! :D

Ska bland annat kolla på musikalen "skönheten & odjuret" som jag medverkade i, i 9.an :)
Sen ska vi kolla på "jag saknar dig". SOM jag längtat efter att se den!!

Håller på o lyssnar sönder en låt. "Breakeven - the script". Riktigt fin! :))

Puss




Bjuder på lite gamla oseriösa bilder på mig o mina 2 systrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback