vill..hem..o..sova..!..!..!

Har haft håltimme sen kl 11.. känns ju rätt kul. Har sista lektionen nu vid kl 2. Jag o Emelie funderade först på att åka hem med 1 bussen, för att vi egentligen inte orkar med engelskan.. men vi vill ha så vita frånvarolappar som möjligt! (a) Jag har hittills ingen frånvaro, förutom de som resten av klassen också har! :)
Var uppe på coop förut med Emelie, köpte mandariner, choklad o tuggumi, hon köpte mandariner o kexchoklad. Ibland får man faktiskt fuska.. men mandarinerna va ju rätt så nyttigt iaf! ;)

Åååh... orkar verkligen inte ha engelska.. hellre dör jag typ! Eller.. kanske inte..
Värre blir de ju.. när jag kommer hem så måste ja plugga matte.. skulle fråga läraren om en sak idag som jag inte fattade, men hon va o hade friluftsdag med ettorna.. så vi fick ha våran handelslärare som vikarie.. o han kunde ju mindre än mig typ.. så de sket sig ju..

Hon som vi har i matte kan ju lika bra ta ett prov o skriva IG på.. ingen idé att jag skriver prov på fredag.
Känns bara onödigt..

Anywaaay, kanske tar en promenad idag, får se!:)
Skriver kanske sen!:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback