blääää.

Har inget intressant att berätta idag, haha som om ja nån gång har de? ;)

Vaknade vid halv 1, men låg kvar i sängen tills klockan va runt halv 2.. Mådde dåligt redan då, ont i huvet som 17. Jag gick upp o gjorde frukost och satt och pratade lite med Therese (min brorsas chey). Efter de lade ja mig i soffan o stannade där ett tag o glodde tv, tills pappa sa att han skulle åka upp till affärn o handla, passade på att följa med o köpte en ben & jerrys, heheh. SOM jag ska avnjuta den ikväll! När vi kom hem så satt jag o myste lite med mitt brorsbarn, Anton. Så mysig, bara 11 veckor, och hans skratt är bara så gulligt.

Hjälpte pappsen med att skala potatis, och när det börjar bli jobbigt så är de ju ngt som inte stämmer.. Gick o tog tämpen o de visade sig att jag hade lite feber, inte speciellt mkt, men tillräckligt antar jag för att jag mår som jag mår. Huvudvärken har inte gått över än. Och jag ber till gud att jag blir bra snart, tänker inte ligga sjuk resten av lovet.. Förra lovet låg ja ju sjuk HELA lovet.. usch, värsta lovet nånsin!

Ska vell snart äta antar jag, sen blir de chill resten av kvällen, och måste verkligen börja vända på dygnet igen.. Är ju vaken fram till 2 på natten o går inte upp förens 12-13.. Inte okej.. Kommer ju vara död när skolan börjar..

Vi kanske hörs senare :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback